Selam kızlar ….bebeğim 12.haftasına girdi ve atak belirtileri gözükmeye başladı …geceleri ağlama krizleri , emmek istememesi , huzursuzluk ..tüm belirtileri neredeyse yaşamaktayız ….bazen diyorum bebeğim hastamı geçen gün annem ve babamın zoruyla carpol bile verdim susmayınca aslında hasta olsa sürekli ağlaması gerekir gündüz hiç birşeyi yok gece olunca atak belirtileri başlıyor uykuya geçişte zorlanıyor bütün evi ayağa kaldırıyor….bu süreci kolay atlatabilmem için ne yapmam gerekiyor bana tavsiyede bulunabilir misiniz