Bazı doktorlar yapmaz desədə bazı doktorlar evet yapıyor diyor.ve bende tam emin olmak için yedim gerçəkdən bir şey olmadı.aynı şəkil gaz sancısı ne artı ne azaldı.cunki yemedigim halde gazı oluyor bebeğin akşam saatlerinde daha da artıyor.ne onere bilrsiniz benim için askolar