Gzdmn aranması emme refleksindendir diye düşünüyorum benim kızım da öyleydi. Gerçekten her arandığında daha fazlasını versek obez olurlar bence . sizde eğitimli birisiniz bilirsiniz zaten maalesef ki mamalar anne sütü gibi olamıyo çok çabuk şişiriyor çocukları . Benim kızım da sadece mama ile besleniyo az verdiğim halde aldığı kiloya şaşırıyorum