Merhaba kızlar, bugün gündüz oğlum birden atwslendi ve halsizlesti sabahta uyanınca anladım zaten kırgın gibi duruyordu neyse acile aldık götürdük. Dr boğaz ve kulak temiz muane de bir bulgu yok fakat viral enf. Olabileceğini çocuğu boş yere delik deşik etmeyelim ağrı kesici ile dönüşümlü ilerleyelim iki güne toparlar yemesine özen gösterelim dedi. Oğlum 3,5 yaşında ciste acı hissettiği faln sordu açıyorum diye oğlum hayır dedi. İçiniz rahat etmezse kana bakalım fakat bence gerekli değil dedi sizce kana baktirmayarak hata mı ettim ya ilaç verince düşüyor leydi yerindeydi 5 saat geçti hafif çıkmaya başladı tekrar ilaç verdim uyuttum şuan