9.5 aylık kızım var. 2 ay önce işe başladım. Eskiden maksimum 2 kez bölünen gece uykuları şimdi 5 6 kez bölünür oldu. Hem iş hem gece uykusunu alamamak beni çok gergin sinirli biri yaptı çıktı. Çocuk her uyandığında yine mi ya diye oflaya puflaya kalkıyorum. Hiç uyuduğumu anlamadan işe gidiyorum. Başlarda sütümün yetmediğini,. açıktığı için kalktığını düşünüyordum, ama araştırmalarım bu aylardaki bebeklerin deliksiz uykuya bile geçebileceklerini söylüyor. Ben bunu ayrılık kaygısına yordum, çünkü işe giderken uyuduğu için, kalktığında beni yanında göremiyor. Bana bir akıl verin nolur? Süt iznim olduğu için çok uzun saatler de ayrı kalmıyoruz, kalan vaktimi hep onunla geçiriyorum inanın, tv vs yok hayatımızda. Bu kaygıyı nasıl aşarız? Yardımlarınızı bekliyorum