Herkes aynı yorumu yazmış siz banyoda terlik kullanmıyor musunuz 😀😒😂 Banyo terliği diye Bişey var kaydırmıyo ayağı üşütmüyo ve bizi yere yapıştırmıyo. Ne gerek var paspasa. Banyoda paspas pislikten başka bişey değil bence. Banyo kapısının önüne ufak halıma uygun bi paspas koydum çıkarken de ayağımızı onda kuruluyoruz bitti gitti. 😂