Senelerce bu illetle savaştım anksiyete ve panik atak. Tamamen geçiyor mu hayır asla arada yine yokluyor gibi oluyor ama takılmıyorum beynimin bana bir oyun oynadığını düşünüyorum o an ve rahatlamaya çalışıyorum. Size tavsiyem olabildiğince pozitif olmaya çalışin etrafınıza yönelin arkadaş cevrenizle bol bol vakit gecirin sizi yoran üzen seylerden anında uzaklaşın ve kendinize bir uğras edinin yani zihniniz bedeninizde olmasın. Bende ilaç kullandım lustral evet şart mı şart ilaç kullanmak ilk zamanlar ataklar çok baş edilemez oluyor ve bunu ilaç yardimiyla atlatiyorsunuz zamanla bir şeyler yerine oturdugundada o ilacı yavas yavas bedeninizden cekiyorsunuz ve pamuk gibi oluyorsunuz :) üzmeyin tatlı canınızi çok yazık edersiniz kendinize benden size tavsiye :)