Merhaba güzel ve yorgun(🥺) anneler,
Kızım şuan 10 ay 15 günlük, yaklaşık 1 aydır yani 9. Ayından beri dehşet bir uyku düzensizliğiyle boğuşuyoruz.
Normalde, uykuları kriz haline getirmezdi. Uykusu olmasa da uyumaya çalışırdı. Fakat, son bir aydır öğlen uykularına da, gece uykularına da direniyor.
Ağlayarak uyumak bir yana kucakta da uyumuyor, ayakta da uyumuyor genel olarak uykuya düşman 😒
Geceleri uykusu da çok bölünüyor ve ağlayarak uyanıp, tekrar uyutmamızı bekliyor.
Böyle bir şey yaşayan var mı? Nasıl geçecek, geçecek mi??😥