Gksuu bnm annem yapıyor. Bigun oncesinden kırmızı ve yesil mercimek,yarma,kurufasulye,barbunya suya koyuyor.yarina güzelce haşlıyor. Sonra içine reyhan,kaymak, süzme yoğurt,dereotu,maydonoz, kırmızı yesil biber,maydonoz,domates ekliyor.kivamina göre un ekleyerek yoğurarak katılastiriyor. Yanlız biz buzlukta sağlıyoruz. Buzdolabı poşetine koyuyrz buzluga atiyoruz. Rondodan geçirmiyoruz. Bide böyle deneyin