minikobebegim00 Ya napıcaz böyle kitaplarda aldım aktivite de yapıyoruz beraber konuşmalı ev işi de yapıyoruz daha ne yapayım iyice stres oldum Telefona bazen hey SİRİ diyoruz onu kaptı çocuk 😂
ArsAyz minikobebegim00 Televizyon izliyorsa sıfırla inan faydasını göreceksin. Oğlum da 20 aylıkken ilk araba demişti 😂😂 Konuşma konusunda hep geri kaldı malesef
joyfulmom minikobebegim00 şuan birçok kelimeyi söylüyor olması gerekir ancak her çocuğun gelişimi elbette farklı her çocuk aynı aylarda aynı gelisimi gösterecek diye bir kural yok. Yine de doktor kontrolünuzde doktorunuza danışabilirsiniz. Hey Siri de bir süre demeyin başka kelimeler tekrarlayın eşyaları göstererek isimleri söyleyin ☺️ kızıma saati gösterip bak annem bu saat dedim gidip saati göstererek saat diyor ve birçok kelimeyi söylüyor gün içinde sürekli konuşuyorum yaptığım işleri her şeyi anlatıyorum. Yemek yaparken bu soğan bu patates diye gösteririm. Maşallah çokta güzel öğreniyor bu şekilde sizde yapıyormussunuz daha çok tekrar edin ekran izliyorsa tamamen kesin faydası olacaktır
UcuBulunamayanBant minikobebegim00 25 aylik oglum var henuz cumle kuramiyor kelimeleri var ama cümle yok gecen doktorumuza sorduk sizi anlamasinda kavramasinda anlatmasinda sorun yoksa korkmayin daha vakti var demekki dedi oglum mesela herseyi cok guzel anlar yapar kendinide ifade eder arti evde surekli konusuruz onunla sohbet ederiz resmen papagan gibi kelimeleri cumleleri tekrarlarim hadi de annecim diyebilirmisin bunu falan diye ama yok yani birazda inatlasiyor bizimle sanirim bide esim tarafında genetik galiba hepsi gec konusuyor eltimin oglu 4yasinda konustu mesela anne baba bile demezdi çocuk kac kere doktora goturdu biseh Yok dediler her seferinde.
joyfulmom minikobebegim00 18 aylık şuan ☺️ bulunduğumuz yerde elektrikler gidiyor sürekli elektrik gitti diye diye çocuğun iki kelimeyi bir araya getirip söylemesi de bu şekilde oldu şimdi oda karanlık olsa elektrik gitti diyor hemen 😁 neyi duyarsa çocuk kapıyor işte
minikobebegim00 joyfulmom bende çok fazla konuşuyorum göstererek hemde tvyi 3 gün kapattım kulaklarını öğrendi sadece burnunu gösteriyordu Tekrar mama demeye başlamıştı sonra çok sıkıldım ben açıyorum ama sesi kısıyorum oyun oynarken dikkatini çekmiyor çok fazla ama arada bir bakıyor bende hemen ilgisini tekrar oyuncaklara veya kitaba veriyorum genelde de radyo açıyorum TV den siyah ekran oluyor zatn napacapımı şaşırdım
joyfulmom minikobebegim00 bizde TV genelde açık olur kızım cizgifilm de izler yemek yerken açıyorum başka türlü yediremiyorum. Sürekli adapte olup izlemez ama gelir on dk bakar gider beş dk bakar gider. Ama ekranin kızımda gelisim ve konuşma olarak bir etkisi olmadı. Doktorumuz ayından önde gidiyor diyor. Her dediğimi anlar yapar çorabını getir desem alır gelir ayakkabını giy desem getirip giyer. Ben çok çok fazla konuşuyorum ona bağlıyorum biraz yanımda büyük insan varmış gibi sohbet ederim
minikobebegim00 UcuBulunamayanBant ya birazda olsa içime su serpildi hangi bölüme götürdünüz bende sorayım
ayseasel1 UcuBulunamayanBant kızım 28 aylık ve doktora gittiğimde ilk soru cümle kuruyor mu oldu. Şükür sorun yok, ama bir anda hızlanması başladı belki sizinde öyle olur 😍
ayseasel1 Bide genel söylemiş olayım. Youtubede buketle bıcır bıcır diye bir kanal var çok faydasını gördüm. Ve çocuğa sürekli hadi bunu de hadi söyle dememek lazımmış.