Se0606 Merhaba arkadaşlar çocuklarınizin bingildağı ne zaman kapandı bizim 16 aylık daha kapanmadı herhangi bi gelisim geriliği de yok anlatabilir misin benzer durumlar olan var mı?
papatyakokulum_ Se0606 benim kızımda 15 buçuk aylık hala kapanmadi çocuk doktoru nörolojiye gönderdi gittik kan falan alındı onlarda bı sıkıntı yok röntgen çekilecek onu bekliyoruz. Fiziki muayenesinde de bı sorun çıkmadı 18 aya kadar kapanır dedi doktor
Momyofthesun papatyakokulum_ zaten 18 aya kadar kapanmaması normal değil mi? Neden yönlendirdi norolojiye☹️
papatyakokulum_ Momyofthesun kapanmadigi için, ben çok usteledim doktora bişey mi var hani erkende öğrenelim ona göre tedavisi yapilsin falan diye. bı sorun yok ama yinede gidin içiniz rahat etsin dedi
Momyofthesun papatyakokulum_ anladım. Yani 18 aydan sonra yönlendirse anlayacağım ama erken geldi bana. Benim kızım da 12. Ay kontrolünde ebe çok az kalmış ama daha kapanmamış dedi d vitamini verdi tekrardan😒 bana abes gelmişti şimdi 13 aylık haftaya kontrole gideceğim ama çok umursamıyorum açıkçası
papatyakokulum_ Momyofthesun benim kızımda hiç kuculmede yok d vitamini sürekli kullandık bı ara doktor kesti güneşten alsin artık dedi. Yani korktum açıkçası küçülme falan olmayınca. Bide kiziminki bazen çökük oluyor
Se0606 papatyakokulum_ kapanır dedi bizimkide 1 yaş kontrolünde ama küçülme olmadı o yüzden biraz endişeliyim
ilkmom papatyakokulum_ 3 yıl gecmiş üzerınden ama bızde suan aynı durumdayız ne oldu kapandı mı sizin