Delirmek üzereyim bebeğim aç ama ne emiyor ne mamayı yiyor normalde 160lık mama içiyordu şimdi 60 90 anca o da gece yatarken zaten gündüz emiyordu onu da azalttı ne yapmam lazım ek gıdaya başladık ama doyasıya vermiyorum bizim elimizdekilere saldırıyor onları yemek istiyor aç olduğu için de mızmız bana yardım edin iştah arttırıcı falan ne yapmam lazım