Nepenthe_ Kızlar bu siteden alışveriş yapan var mı ? Güvenilir mi sipariş oluşturacağım fakat daha önce hiç bu siteden alışveriş yapmadım. En uygun fiyat bu sitede araştırdığım kadarıyla
Asyaveannesi04 Nepenthe_ ben aldım ama bebek ürünleri diye ürünleri baya yüksekten satıyorlar bir kez aldım bir daha da almadım
livanurvealpinannesi61 Nepenthe_ ben yapıyorum Bayadır bebeklik.com dan alıyorum güvenli ve %100 organik hande hanımı Bayadır tanıyorum ürünleri çok güzel kapıda ödeme var bende bugün sipariş vericem birde organik gurmem var oda çok iyi.
Nepenthe_ Asyaveannesi04 bende araştırdım bu sayfa trendyoldan daha uygun fiyata satıyor trendyol daha pahalı 🤷🏻♀️
livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 organik olduğu için pahalı vitma ya bakın vitma daha pahalı mesela.
Nepenthe_ livanurvealpinannesi61 bende sipariş verdim bugün en uygun orasıydı organik gurmemin ürünlerini aldım ilk defa aldım yeni başladık ek gıdaya tadımlara pek sevmedik gerçi henüz sadece havuç denedik ama aşırı öğürüyor 😢
Zeynali Merhaba siteden alışveriş yapan hanımlar memnun musunuz bende acilden bir şeyler alacağım uygun buldum