hellbutterfly Kızlar 2 aylık bebeğim var, dün geceden beri çığlık atarak uyanıyor yarım saat anca uyuyor. O kadar çok çığlık atıyorki sanki düşmüş beşiğinden gibi çok korkuyoruz. Ancak kucağımda uyuyor. Nedir bunun çözümü bi akıl verin bana
Nurdemirrr hellbutterfly benimde 2 aylık ikizlerim var bazen o şekilde uyanıyorlar biyerine bişey oldu diye korkuyorum ama gaz sancısı diye düşünüyorum gazlı ikiside sancıdan dolayı sanırım
Kubraengin Gaz olabilir yada o aylarda bebekler annesini istiyor genellikle benim oğlumda gazdan ağlıyordu
hellbutterfly Kubraengin inşallah öyledir bakalım ya beni göremeyince korkuyor başlıyor çığlığı basmaya