Merhaba hanimlar 20 gün önce hastalanmaya başladım ilk seferinde hafif boğaz acısı burun akıntısı hapşırma vs vardı ama 4-5 günde hemen geçti toparlamistim. Bir hafta geçmeden iki kız da hafif nezle gibi olunca sanırım onlardan kaptım tekrar 2 3 gün inanılmaz şiddetli bir boğaz agrim oldu ertesi gün sesim kısıldı ve 3-5 gündür geçmeyen bir öksürük var yarın artık doktora gideceğim perişan etti beni biraz rahatlatacak önerileriniz var mı ? Niye doktora gitmedin derseniz herşeyde doktora giden bir insan değilimdir çabuk geçiyordu normalde bu tarz grip vb hastalıklarım ama öksürük çok uzun sürdü tıkanır gibi oluyorum kriz gibi geliyor böyle havlar tarzda afedersiniz. Yarın mutlaka gideceğim onerileriniz varsa sevinirim içim dışıma çıktı öksürükten 😔