Kızlar bebeğim 25 günlük, gazını çıkartıyorum baya çıkarıyor hemde altı da temiz ama uyuyor 1 2 saat sonra uyanıyor ya da mesela 7 de mama vericem 6 buçukta kıyameti kopartıyor ne kucakta ne yatakta asla durmuyor emziği biraz emiyor sonra fırlatıp ağlamaya başlıyor. Demin çok ağlıyor diye mamasını yaptım biberonun yarısını içti sonra gazını çıkartmak için durup kaldırayım dedim nerden kaldırdım kıyameti kopardı mamayı verince sustu. Şuan 3.5 kilo bebeğim 3 saatte bir 60ml mama veriyorum acaba yetmiyor mudur? 90 a çıkartmayı düşünüyorum doktor bi kaç gün önce 60 iyi demişti sizce ne yapayım