Çok acil fikrinize ihtiyaçım var . Oğlum yabancı birini görünce çok ağlıyor krize giriyor. 5 ay 17 günlük asla kimsenin evine gidemiyoruz kimse de bize gelemiyor çok huysuz oluyor . Ne yapmam lazım nasıl alıştırmam lazım bunu insanlara :( özellikle erkek biri olunca yapıyor :(