1994a_ 2.5 yaşında kızım var sürekli elinde oyuncak tutuyor yemek yerken oyun oynarken filan asla bırakmıyor ancak bişeye daldıktan sonra bırakıyor normali mi acaba
yokolmaz 1994a_ normal bence ,şuan 16 aylık oğlumda sevdgi oyuncağı elinden bırakmaz istemz ,sizinki 2.5 yaşındaymış yani
yokolmaz 1994a_ her cocukda olan şeyler bunlar ,ilk oglumdada bu huy vardı ,yatarken bile elinden biarazmazdi ,ama şimdi 8 yaşında hiç öğle bi takintilari yok .