Merhaba hepinize kızlar. Zabıt katibi olarak calismaktayim kadrolu. Dogumdan sonraki 2 ay ücretli iznim bitiyor. Sezaryen doğum yaptım heyet raporu vs nasıl oluyor sizler nasıl yaptınız? Suan 25 gün yıllık iznim var yılbaşından sonra da 20 gün eklenecek yani bunları da kullanabilir miyim. Bir de işe başlarım çalışma şeklim nasıl olur