Arkadaşlar merhaba üç buçuk yaşında oğlum okula gitmek istemiyor yani giderken ağlıyor Okula gitmek istemiyorum diyor okula bırakınca okulda duruyor okuldan alıp almamak konusunda Çok kararsızım 1 hafadir gidiyor alışır mi yada travma birakirmi bilmiyorum