tugceocal Merhaba bebegım 24 günlük 10 gündür yüzü kafası sivilce gibi kabarcık ama baya çok,doktor normal olduğunu söyledi.Nemlendirici kullanıyoruz ama ben yinede çok mutsuzum yüzünü öyle gördükçe üzülüyorum sizlerinde başına gelen var mı ?😔
Papiii tugceocal normal benim kizimdada vardi sudokrem cekdim gitmedi ama kendiliginden gecti mustela surdum o biraz iyi geldi yenisogan sivilcüsi o korkma anne sutu veriyorsan sutunden sur iyi gelir
tugceocal happyymotheroftwo Siz bişey kullanıyormusunuz ben mustelanın nemlendiricisini aldım sanki bi etkisini goremıyorum 😑
happyymotheroftwo tugceocal ben ilk bebeğimde mustela stelatopıa kullandım ama egzama için bu egzama değil ki faydası olur ama bu kabarcıklara değil ☺️
Essin1905 Yediklerine dikkat etmelisin emziriyorsan. Eger cunku benim bebegimde oyle olmusdu. Kahve ve yumurta alerji yapmisti yemeyi icmeyi kesince duzslmisti. Suan hala yumurtaya alerjisi var.