Her bebeğin gelişimi cidden çok farklı 6 aylıkken destekli oturuyordu yengem dedi bu çocuğun şimdiye desteksiz oturması lazım dedim zamanı gelince yapar biri dedi tembel şuan 9 buçuk aylık 8 dişi var şuan azilari çıkarıyor emeklio aynı zamanda koltuklarda tutunarak yürüyor kendisi oturduğu yerden ayağa kalkıp duruyor 5,6 saniye dik yani bir şey yaptım mi bunun için hayır karismadim ona bıraktım tutundu kalktı düştü de ne biliyim ya her çocuk farklıdır şimdi diyorlar yürür bu çok hızlı diyorum Allah daha yürü demedi demekki vakti vardır sağlık sorunu olmasın da istediği zaman yürüsün ama tabiki insan hevesleniyor içten içe ne zaman yürüyecek diye ama diyorum zamanı gelince onu da yapacak çıkart tadını emeklemesinin ve bu hareketlerinin