Bizim 15 gün önce çıktı dişlerimiz. Normalinden fazla huysuzluk, gece uykularından sık sık uyanıp sürekli emmek isteme, aşırı baş terlemesi ile çıkardık. Kafası sıcak oluyordu fakat ter atınca geçiyordu. Bir iki hafta böyle geçti sonunda patladı. Aşırı huzursuz olduğu gecelerde calpol verdim bu arada. Şimdi uzadı bayağı belli artık. Çok şeker duruyor fakat ısırıyor emerken🥹
Muhtemelen diştir sizinkide.