LaraCroft Arkadaşlar merhaba, Görüntüsü ayrı güzel, sağlıklı olması ayrı cezbedici… kullanıcı yorumlarını merak ettim. Ucuz değil çünkü. Bende döküm tavası var ızgara et vs yapmak için kullanıyorum ama asıl gözüm bunda;
S_x_w LaraCroft ben de var bu iki tencereden bir ara kullandım ama yapamadım 😑 şimdi özel günlerde yemek yaparken kullanıyorum..ağırlığı pratik gelmedi bana…bir de yavaş pişiriyor bu yüzden mi bilmem ama yemekler lezzetli oluyor..
sadekahve_bitter LaraCroft kullanıyorum kırmızı olandan çok ağır o yüzden arada kullanıyorum. Izgara tavasını daha çok kullanıyorum Tencerede bi ara ekmek yapıyordum 😃
Lolik LaraCroft aynısı var bende yemekler gerçekten çok lezzetli oluyor güveç gibi ama aşırı ağır kullanmaya üşeniyorum 😄
papatya_1125 LaraCroft Bir buçuk sene önce BİM’e gelmişti o kadar kalındı ki o zaman daha uygundu.saglikli pişirme için bu xaha uygunmus.hastalanmayancocuk sayfasındaki çocuk hemşiresi de hep Lava döküm tencere ve tava öneriyor. Bir de çelik.
LaraCroft papatya_1125 aaa o sayfayı takip ediyorum ama bunu önerdiğini görmemiştim bakayım hemen çok teşekkür ederim 🥰
LaraCroft S_x_w evet yavaş piştiği ve ısıyı eşit oranda dağıttığı için çok lezzetli oluyor. Annemde sadece tenceresi var. Kuru fasulye yapmak dışında o pek kullanmadı. Benimde son zamanlarda çok radarımda… hatta günlük olarak kullanmayı düşündüm ama siz tam aksi kullanıyorsunuz sanırım… ağırlığı dışında size zor geldi mi mesela hiç temizlik kısmı?
gzdaybk Bende de tencere olanı var güveç Kuru fasulye tarzı yemekler çok güzel oluyor ama günlük kullanım için çok uygun değil çok ağırlar çünkü yıkaması zor olur hergun
LaraCroft gzdaybk ay bende günlük kullanayım diye istiyordum ama kararsız kaldım… gerçekten sadece kapağı bile çok ağır. Mutfak dolabına koyarken bile bi tereddüt yaşarım sanırım🤷🏻♀️ ama rengi, sağlıklı oluşu, lezzetli yemek yapışı cezbediyor çok😍
LaraCroft sadekahve_bitter ızgara bende de var bende onu çok az kulanıyorum. Temizlemesine çok üşeniyorum çünkü🙈 bir de itiraf edeyim bunun rengi, modelide bi çekiyor insanı😂
alparslan1_ Bi akrabam çok isteyerek aldı çok güzel ama aşırı ağır çok zor kullanılıyor demişti tek bilgim bu tencere hakkında
papatya_1125 LaraCroft Lava diye hatırlıyorum ben. Rica ederim o zaman Ben hamileydim keşke alsaydım şimdi çölyak olduğumu öğrendim 6 aydır mesela granit ve teflon kullanmamam lazım.
LaraCroft papatya_1125 lava evet. Çok çok geçmiş olsun sizede… şimdi çok pahalı herşey gibi ama bir yandanda aldık aldık gibi bir dönem aynı zamanda da.. bir de en çok ilgimi çeken kısmı içerinde bulunan demir minerali, pişirme esnasında yemeklere nüfuz eder. Dolayısıyla vücudun ihtiyaç duyduğu bu mineral yemekler aracılığıyla alınabilir’ diyor
nahideakar LaraCroft bence ağırlığı mesele değil 2 haftadır tava tencere set aldım başka bişey kullanmıyorum 😌 evet ağır yapışmaz tavanın zararının yanında nimet gibi bişey olduğunu düşündükçe hiç zor gelmiyor. Alt dolaba kaldırmanızı tavsiye ederim yukarıdan aşırken zor oluyor. Tavam ve küçük derin tenceremi hiç kaldırmadım hep ocağın üsütünde birini sabah birini akşam mutlaka kullanıyorum çünkü 😄
aura_meselesi_bu_sekerim Bunun setini favorilere aldım 😊 Kasım 7 de indirime girerse alacağım Annemde seti var 6 yıldır günlük kullanıyor. Pilav et sulu yemek herseyi pişiriyor ve geç soğutuyor güveç tadında yani yanma yapışma asla yok 👌
LaraCroft aura_meselesi_bu_sekerim yaaa aradığım yorum, aradığım tecrübe😍 hoşgeldiniz hemen sorularımı sıralıyorum😂 🎈 ağırlığı sorun oluyor mu muhafaza ve temizlik açısından? hatta bir kaç kötü yorumda cam ocakları patlattığı söylenmiş 🎈 3 kişilik bir aile için sizce boyutları çok büyük mü? Aklıma gelen sorular bunlar😂 İnidirime girer mi dersiniz? İnternet dışında çok satan bir yer de bulamadım açıkcası pahalı bişey olunca eşden alayım internete güvenemem dedim ama bulamadım 🤷🏻♀️
LaraCroft Lolik ay ne güzel yaaa… güle güle kullanın. Peki şu yayvan olan tencere de var mı? Pilav da yapışma yaşıyor musunuz?
LaraCroft papatya_1125 aslında değil🙈 şartları zorlamam gerek almam için🤷🏻♀️ ama şimdi şartları zorlarsam alırım, ilerde zorlarsamda alamazsam diye çelişkiler içindeyim🤷🏻♀️
aura_meselesi_bu_sekerim LaraCroft annemin Çelik tencereleri de çok ağırdır zaten (eskinin çelikleri) onları da el de yıkar bu döküm tencereleri de😊 asla makineye atmaz attirmaz atılır tabi ki ama annem malına düşkündür. Su lekesi yok paslanma yok 😊Ağır ama o kadar da değil bana göre iki tenceresi iki kişi icin gayet ideal diğer ikisi büyük kalır Tavası zaten her türlü kullanır.. iki tane de yumurta tavaları var onlarda bile pilav yapmıştır annem tek kişilik 👌😊 her yıl indirime giriyordu suan baktığım set 10 bin küsür ama 8 bin falan olursa direk alacağım.
nahideakar LaraCroft derçn tencerenin büyüğü aşırı büyük bi küçük bıyu var hatta çok mu küçük olur dedim ama baya derin olduğu için fazla ölçülü bile pişirilir. Ama alırken dikkat edin büyük tencereyi üç kişilik yemek için kullanamazsınız. Karnıyarık tenceresi de büyük. Ben tavalı set almıştım karnıyarık tenceresinin kapağı tavaya uyuyor tava kullanması daha rahat geldi bana o tencere kaldı öyle misafire falan kullanırım heralde 😅
Lolik LaraCroft derin olan yemek tenceresi var köfteli bezelye , barbunya, 8-10 saat kısık ateşte pişen et falan yaptım ama hiç pilav denemedim
papatya_1125 LaraCroft markasını bilmiyorum ama eşim tava almıştı döküm tava. Kendime onda şehriyesiz pilav yaptım yapismadi.orta boyda ama beni idare ediyor. Ekonomi Öyle bir hale geldi ki harcayınca tasarruf etmiş oluyorsunuz çok garip