benim var, evet çok güzel aşırı iyi bir süpürge ama hamile iken 1 kere bile çalıştıramadım o kadar ağır ve yorucu ki su doldur boşalt çok zor oluyor hele bir de günlük çalıştırıyorsan ekstra zor erinmem yaparım diyorsan düşünmeden al ben şu an dyson aldım onu kullanıyorum hangisi dersen kesinlikle dyson derim