Hndsmom Arkadaşlar bebeğimin uyuduğu odada gece lambası yanıyor zaten bizim yanımızda beşiğinde uyuyor. Geçen eşim daha da iyi uyusun diye o lambayı söktü ordan. O günden beri çocuğum geceleri sık uyanıyor acaba bir ilgisi olabilir mi halbuki daha karanlık bir ortam daha iyi değil mi onun için
senuray Hndsmom gece lambası ışığı sarı turuncu ya da kırmızı olsun bence daha güvenli o şekilde uyuması. Benmki korkuyor bazen uyanınca gece ben hep gece lambası açıyorum
Lylozzd Hndsmom biz 3.ay civarında kapattık gece lambasını. O zamana kadar açık yattık lol ışıkta ama bizim için işkenceydi, bebek kusarsa görelim diye mecbur açık bıraktık. Ama büyüme hormonu karanlıkta salgılanır, en sağlıklı uyku karanlık uykudur.
annedemir bebegim 11 aydır gece lambasıyla uyuyor🫢 full karanlık tercih etmedim hiçbir zaman, gece emerken ya da alt degistirirken vs de mantıklı geldi ve böyle alıştı zaten