derbederume aynı benimde kızım 4 aylıkken basladı benimki oluk oluk gidiyordu resmen dahiliyeye gittim vitaminlerim eksik çıktı b12 D vit ve demir bir süre ilaç kullandım 2 ay falan ama tiksindim ilaç kullanmaktan zaten gecmedi de sonra kızım 9 aylık oldu yani suan aradan 5 ay gecti ilk defa suan kendiliğinden biraz azalma oldu ama yavas yavas azalıupr gibi cok kişi demişti burda 10 aylıkken komple kesiliyo diye ama ben inanmamıştım cunku cok dökülüyordu ve müdahele edilmeden benimki gecmez dedim ama suan baya azaldı azalıyor git gide de cogu kişide böyle oluyormus bazılarınsa vitamın kullanınca da gecıyor o da kişiden kişiye değişiyor hatta bazılarında bebeği 1 yasını geciyor hala dökülenler oluyor