Benimki de bir ara öyleydi. Yoğurt yedirmeye başlamıştım ikindide onu kestim rahatladı. 1 hafta sonra tekrar vermeye başladım azar azar bir de ogleye dogru veriyorum artık o yuzden gece rahatsiz etmiyor. Mutlaka yeni eklediginiz bir ek gida rahatsız ediyordur teker teker cikarmayi deneyerek bulmaniz lazim maalesef:/