47lina canım doktorumuz bize hangi mamayı yiyorsa o mama en iyisidir dedi ve yediği mamayı bulmak için deneyip öğreneceksin dedi. Ancak arabada gezidirirken falan da içirebilirsin benim oğlum iştahsız bi bebek zar zor yediriyorum kucakta gezdirerek, şarkı açarak, oyun oynayarak hiç olmadı unuttuğumda uyku da o da olmazsa arabaya bindirip tur arıyoruz o şekilde içiriyorum. Gerçekten yemeyen bebek çok zor umarım kısa zamanda iştahı açılır ve mamasını içer.