Ayner44 Merhaba iyi günler kızlar 10 aylık bebeğini sütten kesmek isteyen var mı memeye düşkün devamlı ağlayan bebeğe tavsiye edeceğiniz yöntem var mı gerçekten piskolojim bozuldu geceleri uyumuyor şimdiden teşekürler
[silindi] Ayner44 bnmki de 19 aylık olmal üzere bnde kesmek istiyorum yanlış anlamazsanız neden bu kadr erken kesmek istiyorsunuz ben vicdan yapıyorum da hala kesmek istediğim için
bakkalemzigi Ayner44 bebeğim 9 aylık kendi bıraktı keşke tutsa da yararlansa diyorum . Geceleri zaten uyandığı için de ben dert etmezdim direk kesmek yerine acaba daha farklı yollar mı bulsanız
senuray Ayner44 keşke 2 yaşına kadar emzirmeydim diyorum çok erken ama siz bilirsiniz Amerikan pediatri birliği 1 yaş, Türk pediatri derneği 2 yaşı öneriyor .
Ayner44 [silindi] yok yanlış anlamıyorum ama gündüzleri de devamlı meme ağzından hiç düşmüyor cok düşkün kahvaltidir yemektir yiyemiom devamlı meme diye ağlıyor affedersiniz lavaboya bilene gidemiyorum gözünün önünden kaybolamiom hiç bir iş yaptirtmiyor yemekler arası çok iyi işte devamlı meme agzinda olacak
[silindi] Ayner44 anlıyorum sizi bnde bugün kestim en son 1 de emzirdim akşam yatarken meme ucuna yara bandı yapistirip uf oldu filan ddm anlayışla karşıladı uf uf dedi öptü mememi kapattı meme istemeden uyudu ben şok bakalım sabaha nolacak😁