Selam anneler, bebeğinde kansızlık yaşayan var mı ve uykuları nasıl ? Benim bebeğim gece uykusuna biraz erken yatıyor 19:30 gibi ama gündüz de artık 2-3 uyku yapıyor ama mesela 3. uykusu geç saate kalmışsa 5-6 da falan gece uykusuyla birleştiriyor bu normal mi yoksa kansızlıkla bi ilgisi olabilir mi ? Bu arada arada yine emmeye kalkıyor tabi