Seyyahyolcu 3.5 aylık bebegime emar istedi bugün doktor. Kac saat ac kaliyorlar,anestezu ile mi uyutuyorlar,nasil oluyor yan etkileri neler,bi bakar misiniz hanımlar 😔
Derin34_ Seyyahyolcu 5,5 aylıkken girdi oğlum düşmüştü o yüzden sokmuştuk ama dediğiniz şeylerine hiçbirine dikkat edilmiyorki yani açlıkla toklukla alakası yok girip tuttuk o kdr dakikalık işlem zaten. Geçmiş olsun bu arada neyi var bebeğinizin
Seyyahyolcu Derin34_ doğarken kordon dolanmıştı ve kakasini yutmustu. Nöroloji göran dediler 3.ayda. bu popo kısmında morluk vardı sakral gamze gibi galiba ultrason istedi. Omurilik genişlemesi dedi