İkinci kez oluşu aradab 2 ay geçti sadece boğazı göz göz benek benek ne yediriyor ne içeriyor tükürunu bile yutamıyor cocukcaz ilk olduğunda antibiyotigin dozunu arttırdı öyle geçmişti. Dün 39 40 dereceyle açılde soluğu aldık bugun ateş yok ama bas bas bağırıyor çocukçaz ağrısına acile bilhassa gittik hiç bisede vermedi ilaç de değiştirmedi iğne istedim onuda vermedi 4 yaşında bu arada çocuğum bu bogaz enfeksiyonu yaşayan varmi öneri ve bilgilerinize açığım anneler🙏🏻🫨