Bugün nöroloji kontrolümüz vardı (kordon dolanmisti doğarken, tedbir amaclı) doktor bebeğimin popo kisminada baktı. Morluk var hani doğum lekesi oluyor ya popoda ondan. Buranin da ultrasyonunu cekelim dedi. Ultrason sonucu da omurilikde biraz genişlik var dedi. Tip diliyle medülla spinalis santral kanal ap çapı 1,2 mm ölçüldü diyor. Böyle bi durumla karsilasan var mi. Emar onerdi ama bebegim daha 3 aylık. Emar zarar verir mi? Kac saat ac kalıyorlar, anestezimi veriyorlar?