
Bebeğimin vücudunda böyle şeyler çıktı devlet hastanesi acile götürdük gıdadan olabilir dedi ama uyuz değil dedi
Haftasonuna denk geldiği için kendi özelde ki doktorumuz ile yazıştık gıdadan olacağını düşünmüyorum ama uyuza da benzemiyor dedi bebeğiniz viral enfeksiyon kapmış ise döküntü dökmüş olabilir p. Tesi gününe kadar geçmez ise getirin dedi
Başına böyle birşey gelen oldu mu böyle kabarıyor sonra sönüyor başka yerden başlıyor kabarcıklar babanem su çiçeği dedi herkes birşey diyor nedir bu bebeğim çok huzursuz huysuz kaşıntı yapmıyor ateş sadece geçtiğimiz pazar oldu birkaç gün sonra bunlar çıktı çıldıracağımmmm