Yasemin9 karanlık odada tapılan ölçümün adı göz dibi muayenesi ve bakılan şeyler tamamen başka şeyler mesela retinopati (ROP), Glokom, görme kusurları gibi … AMA şaşılık muayenesi bambaşka bişey kullanılan teknik ve cihazlar da bambaşkadır .. şaşılıktan şüphelenmişse göz doktoruna gidip şaşılık var mı diye sormanız gerekir .. önceden yapılan testte neden çıkmadı demek çok saçma çünkü bilmiyorsunuz ve bilmeden yorum yapıyorsunuz ..?
bir de ilk 6 ay bebeklerde geçici şaşılık olabiliyor.