cnrkrglu Ben 4. Ayın sonu gibiydi oldum ancak olana kadar şişkinlik, kilo ve bu seneki sıcak beynime vurdu sinirden sağımdakine solumdakine saldırıyordum, nırmal bir süreç tabi ama dayanamadım ve doktora gittim, doktor ben senin yerinde olsam beklerim demişti ancak kendini çok kötü his ediyorsan maydanos suyu iç demişti bana ki maydanos her zaman imdadıma yetişmiştir acayip bir söktürücü özelliği var, dayanamadım tabii bir demet maydanosu kaynattım sabah akşam içtim 2. Günü regl oldum ve çok rahatladım, ancak normal süreçte bir yıl olmayan bile var sıkıntılı bir durum yani benim içni öyleydi açıkcası.