Merhaba kızlar benim 4 aylik oğlum var uyurken genellikle bacakları kurbağa pozisyonunda uyuyor ve sırt üstü uzandığinda kollariyla kaldiriyorum yavasca kafasini desteklemeden tam kaldirmiyor sosyal medyada denk geldik ilk araştırdım hipotonikmiş hastalığın adı suanlik tek iki belirtisi o hastalıkla uyuşuyor yüz üstü indirdiğimde kafasını tutuyor kaldırıyor elleriyle oyuncakları tutuyor oyun oynarken bacaklarını güzel hareket ettiriyor ama tek iki belirti var diye içim içimi yiyor korkuyorum kimseye de diyemiyorum dile getirmek bile beni korkutuyor kafayı yiyecek gibi düşünüp duruyorum eşime bile dile getiremiyorum ama birilerine söylemek istiyorum doktoruna bile söyleyemedim siz düşünün