Serap34 aslında emmek istediği kadar emsin diyor uzmanlar ama siz bıraktırmak istiyorsanız, emzirmeye devam etmek istemiyorsanız mutlaka yavaş yavaş zamana yayarak bıraktırmalısınız. Aksi halde travma oluşabiliyor. Memeye bir şey sürmek, birden meme artık yok demek sakıncalı bu açıdan. En az 2 aya yaymalısınız. Bu aşamada büyüdün artık memeyi bırakabiliriz onu öpebilirsin o hala burada gibi sözler ile alıştırmalısınız. En son akşam uykusu öncesi emzirme kesilmelidir. Yani en son aşama o. O zamana kadar önce öğlenleri sonra sabahları sonra da akşamları kesebilirsiniz.