Elifagah doktor bize antibiyotik göz kremi verdi sonrasında bakim için. Göz kremi olmasının sebebi elimizi degdiremiyoruz ya göz kremleri vücut sıcaklığı ile eriyormus ondan dolayi. İlk gün sargı çiş yaptıkça düşer dediler düşmezse zeytinyağı damlanın dediler benim bebegimin sanki biraz yapışmış gibiydi ben damlattim 2 saatte düştü zaten sonra sargı düşünce 2 numara büyük bez taktim bunu herkes yapmıyor ben araştırmalarım ve bebeğin durumuna bakarak karar verdim birde o bölgeye karton bardak kestim koydum bakimi da günde 2 kere antibiyotik krem uyguladım aralarda da zeytinyağı damlattim. Bazıları fito krem de kullanmış yara kremi bize doktor yazmadığı için ben almadım ama kesinlikle zarari olan bir krem olduğunu düşünmüyorum. Yaradan irin gibi şeyler aktığını görmediğiniz sürece panik yapmayın çünkü o bölge hassas sisebilir de bide darbe almaması önemli kanama olursa biraz sıkıntı oluyormuş sanırım.