ayslina_ Bu mamayi kullanip memnun olan var mı? Kilo alımı nasıl kızlar aptamilden buna gecmeyi dusunuyorum nasil sizce
tarcinlisahlep ayslina_ bizde golden goat kullanıyorduk 1 yaşında kızım. Gece içiyor sadece. Öğrenince yerlisini aldık nişasta gibi dokusu kokusu da var evet. Ama kızımda bi değişiklik olmadı. Üstelik her mamayı yemiyor ama bunu yememezlik yapmadı.
ENAU ayslina_ bana da çok övdüler aldım ama bebeğim hiç sevmedi.zorla verdim baktım olmuyo attım ama her bebek farklı tabi
Beril4226 Ben kullandım kızıma .Kokusu diğer mamalardan bı tık ağır o da keçi sütlu oldugu için ben içeriği temiz diye tercih etmiştim ama bebeğime kabızlık yaptı o yüzden değiştirmek zorunda kaldım maalesef
Zemrekaan Beril4226 golden goat kullanıyoruz bizde 5 günde bir kaka yapıyor sizinde öylemiydi başka mamaya geçince düzeldi mi
belinay0316 ayslina_ bende kızımda süt alejisi var diye keçi sütlü mamaya geçtim alerji maması kullanmadım çok araştırdım baby goat mi golden goat mi diye bsby goatla ilgili çok şikayet vardı golden goat kullanıyorum memnunum da çok şükür kabızlık ilk üç dört gün yaptı sonra normaale döndü kakası