Kızlar merhaba kızım bugün tam 3 aylık oldu doktor kontrolümüz vardı kalbinde delik olduğu için çocuk kardiyoloğu görüyor sık sık bugün kontrolde kilosunun az olduğunu söyledi günde 4 5 kere kaka yapıyor bezende hiç yapmıyor delikten dolayı ve sık kaka yaptığı için kilosu az dedi mamada başlatmadı canımı çok sıkıyorum sütüm yaramıyormuş gibi düşünüyorum ne yapmam lazım sizlerde böyle bir durum oldu mu sizler neler yaptınız