Nacafa lilanasi direkt nexus kullanıyorum eczaneden pahalıya aldım ama Trendyolda daha ucuz. Bu arada öğlenki postunuza ne oldu, tam cevap yazıyordum post gitti
Candy_88 lilanasi bizde omron ve direct nexus mesh var.. Omron çok bağırıyor korkuyor bebekler, nexus sessiz uyurken bile verilebiliyor tavsiye ederim
lilanasi Nacafa zaten canım sıkılıyordu çocuğumun o haline bide suçluymuşum gibi konuşan insalar vardı o yüzden postumun silinmesini istedim. Sağlam mı peki
Nacafa lilanasi anladım, evet benim kullandığım bu. Eczaneden 700 e aldım o ara trendyolda 400 tl fiyatı vardı
17072023baloglum lilanasi onu rapor yazdirirsaniz uygun alablirsiniz ben. Kac yil once kizima ole almıştım. Ama trendyoldakiler falan ansil bilmiyorum
17072023baloglum lilanasi doktor yaziyor. Onu ama direk yazarmi bilmiyorum benim kizim bronsit oluyordu cok sık sekilde hastanede yatmamasi icin yazmislardi
lilanasi 17072023baloglum anladım büyük ihtimalle yazmaz bronşit veya astım olanlara yazar diye düşünüyorum siz hangi marka kullanıyorsunuz ve memnun musunuz
17072023baloglum lilanasi benim. Uzun zaman oldu alali uzun suredir kullanmiyoruz kayonvidemde duruyorarkasini hayirlamiyorum
Candy_88 lilanasi bunlar sesli çalışıyor şarjlı ya da pilli sessiz olanları öneririm.. Nexus veya kuzenimdeki vzn pilli onlar da memnun..
arya23 Biz omron kullanıyoruz çok memnunum yuvarlak olan, oğlum 4 yıldır alerjik astım hastası omrona geçen sene geçtik ve çok rahatladık maskesi çok kaliteli