Kalbim22 2 sene 3 ay oldu 2. doğumumu yapalı son 3-4 aydır sol kalcamdan bacağıma doğru ağrı vuruyo hatta geceleri sol tarafıma yatarsam eğer sabahları yataktan zor kalkıyordum en son dayanamadım beyin cerrahisine gittim kalça ağrılarına beyin cerrahisi bakıyomuş ağrı kesici kas gevşetici mide koruyucu ve krem yazdı gönderdi bide MR istedi 17 Kasım’da MR çektirmeye gidicem sonucu çok merak ediyorum bel fıtığım zaten yıllar öncesinden vardı ama benim fıtığım sağ tarafimdaydi sol tarafada geçtimi bilmiyorum doktor MR’da çıkar bakarız dedi. İlaçlarla ağrım acım hafifledi ama hala ağrı acı oluyo. Hatta dün gece kalçamın ağrısına 2 saat falan uyuyamadım sonra sızmış kalmışım ağrı kesici içtiğim halde geçmedi ağrım ne yapacağımı şaşırdım bacaklarımın arasina hamileliğimde yaptığım gibi yastık koydum da öyle uyudum