Defnem36 kendini durmadan olumluyacaksın. Hiç şüpheye düşme. Düştüğün an olmaz. Sen yapabilirsin durmadan bunu tekrarla ☺️
Ayrıca sınav araçları aşırı konforlu geçersin. Bir de eşinin arabasıyla sınav aracı arasında debriyaj hassasiyeti farklı olur. Belki o seni zorluyor olabilir. Yavaşça debriyajdan çekiyorsun ya solda devir göstergesi var o 1 e gelince veya çok yakınlaşınca (arabanın hassasiyetini bilmiyorum) hemen frenden çek zaten daha kaymaz sonra gaza bas devam 😂😂 1 hizalarında zaten motorun sesi falanda değişir. Belki yardımı olur bunun