Kelebegim_1 ceyizimde caycimi tost makinemi kahve makinemi Pink serisinden set olarak almıştım karacadan bidaha mi kapısından bile geçmem Karaca'nın hiçbir ürünü güzel çıkmadı caycimin altı yandı kahve makinem su akıtıyor şuan çalışmıyor 1 senede bunlar başıma geldi ki çok şık kullanmista değilim yani bı ürün alacaksınız bidaha düşünün derim