annedemir Gece emzirmeyi ne zaman bırakmak gerekiyor? Oğlum uykuya geçişte özellikle emiyor. Gece de çok sık uyanıyor haliyle
Tubaalprsln annedemir Gece uykuya geçişte mama veriyorum ama yinede sık uyanıyor gece beslenmesini keseyim dedim ağlayınca dayanamıyorum ama 1 yaşında bu ayın sonunda kesicem inşallah
Endegerlimoglum annedemir bir buçuk yaşında başlanması gerekiyor bence 2 yaşına kadar zaten anca bırakıyor ben de belki o zamanı beklerim ilk çocuğum emmediği için kızımı emdiği yere kadar emzireceğim 2 yaşına kadar bekleyeceğim. suan 11 aylik zamanimiz vwr yani
annedemir Tubaalprsln acaba doğru zaman ne zaman, yani her bebek için farklıdır mutlaka ama genel fikri merak ettim
Tubaalprsln annedemir 1 yaştan sonra diye biliyorum bazıları 6 9 ay diyo ama bana küçük geliyor ek gıda aldığı için gerek yok her uyandığında emzirmiyorum bide yanıma alıyorum bazen susuyo
annedemir Endegerlimoglum gece cok sık uyanıyor mu emme isteğinden ya da emerek uykuya geçme durumundan dolayı? biz 11 aylığız o kadar sık uyanıyor ki hala düzenimiz yok
Eminegul5 annedemir merhabalar 10. Buçuk aylıgz hece her yarim saatte bir uyaniyor ve emerek geri dalıyor bir tarafima yatmaktan omurgam yamuldu artik :(
Endegerlimoglum annedemir evet 4 5 kere bazen 5den de cok uyaniyo. bazen de 3kere felan uyaniyor. değişiyor ama mutlaka uyanir. ben ilk cocuktan aliskinim uykusuzluga o yüzden emsin yeter ki modundayim
annedemir Tubaalprsln evet çook küçük. bana hala küçük geliyor emdiği yere kadar emmesini istiyorum ama hiç gece uykumuz yok bu şekilde de
annedemir Endegerlimoglum benim oğlum da öyle çok sık uyanıyor alışmaya çalışıyorum hala. uykusuzluk önemli değil tabiki yeter ki düzgün beslensin ama 11.ayda bu düzensiz uyku çok mantıklı gelmiyor
Endegerlimoglum annedemir o halde geceyi bıraktırin gündüz emsin ama suan cok küçükler bence tamamen birakmamalilar