Hanımlar bebegim 3 aylik olucak Bi kaç gün sonra. Vucut isis surekli 37.1 37.2 falan yani çok nadiren arada bir 36.8 falan oluyo ama genel olarak hep 37ve üzeri ama çoğu zaman 37bucugu geçmiyor. Kalinda giydirmiyorum hatta şuan üstünde ince Bi zibin onun üstünde de ince Bi hırka var anlamıyorum normal mi acaba vucut isisi bu olabilir mi yoksa hep atesi mi var bana sıcak geliyo cok