Merhaba kızım 64 günlük aşılar ateş huzursuzluk ağlama uyuyamama gibi problemler yapıyormuş yarın kızım da 2. Ay aşısını olacak nasipse bu dönemlerde nasıl önemler alıyorsunuz ya da nasıl sakin kalıp ona yardımcı oluyorsunjz ben panik ve pimpirikli bi anneyim gözü yaşarınca ben de başlıyorum ağlamaya o yüzden sizlerden akıl almak istedim