merhaba kızlar bebeğim üç aylık doğduğundan beri çok sık olmasa da dışarı çıktık bikaç kere bebek arabasıyla dolandık bi kafede oturduk avmye gittik vs. ama ne zaman dışarı çıkıp geri eve gelsek o gece aşırı huysuzlanıyor çok ağlıyor uyumuyor. dışardayken iyi ama uyuyor arabasında güzelce. sebebi ne hiç anlayamadım doğduğundan beri böyle. dört gün önce de yine dışarı çıktık 3-4 saat durduk eve geldik o akşam aşırı gaz sancısı oldu hiç susmadan ağladı hatta acile gittik lavman yapıldı çok gazı varmış gaz yapacak bişey mi yedin dedi bana hemşire ama yememiştim de ertesi günü de öyle çok ağlayarak geçirdi aynı şekilde gazı vardı. dün düzeldi dünle bugün dışarı çıkmadık iyiyiz. dışarda da sürekli vücut ısınını kontrol ediyorum üşütmüyorum özellikle karnına ayaklarına çok dikkat ediyorum. havaya uygun giydiriyorum. dört gün önceki başka bi olaydı belki başka bişey gaz yaptı bilmiyorum ama ne zaman bi yere gidip gelsek huysuzluğu ağlaması oluyor mutlaka, hiç bi yere gitmek istemiyorum artık. millet her gün dışarı çıkıyor onlarda bi sorun olmuyo demek ki. buna benzer bi durum yaşayan var mı aranızda sebebi ne olabilir ben mi bi yerde yanlış yapıyorum